
Benvolgut consumidor i consumidora,
El nou curs escolar ja ha començat i, des de L’Organitzador de Consumidors i Usuaris de Catalunya, des del 1978 treballem per defensar els drets dels nostres associats quan s’han vulnerat mitjançant un suport
A causa de la situació que estem vivint tant el nostre país com a la resta del món, els consumidors s’han vist perjudicats i com a conseqüència els seus drets no han estat respectats. És per això, que des del primer dia de l’estat d’alarma l’entitat ha estat al costat d’aquells que ho han necessitat.
Per tal de garantir la seguretat dels socis i dels treballadors alhora que per responsabilitat, l’organització continua teletreballant, però amb l’inici del curs, alguns dies hi haurà assistència al despatx de 10 h a 14 h. Així i tot, com sempre hem fet, les cites s’han de concretar prèviament a través dels següents canals: 934174737, 678604264 o consultes@ocuc.cat. A més, també es poden realitzar de manera telemàtica mitjançant
Com sempre, restem a la disposició de tots els consumidors i usuaris de Catalunya per atendre les seves consultes, reclamacions, queixes, denúncies i suggeriments.
Bon inici de curs.
L’OCUC
Leave a Reply