En un món on els consumidors exerceixen un paper crucial en l’economia, és essencial recordar que tenim drets que han de ser respectats i protegits. En honor al Dia del Consumidor, volem reiterar el nostre compromís d’assegurar que els nostres drets com a consumidors siguin reconeguts i defensats en tot moment.
Alguna vegada has experimentat la frustració d’adquirir un producte i descobrir que és defectuós? T’has trobat amb una empresa que es nega a assumir la responsabilitat o a oferir-te una solució adequada? Lamentablement, aquestes situacions són més comuns del que haurien de ser.
A l’Organització de Consumidors i Usuaris de Catalunya (OCUC) ens enorgulleix oferir un refugi per a aquells que s’enfronten a dificultats similars. El nostre equip està dedicat a brindar-te el suport i l’orientació necessaris per a resoldre aquests problemes. Ja sigui amb assessorament legal, assistència en la presentació de reclamacions, fer una mediació o acudir a l’arbitratge de consum.
Aquest Dia del Consumidor, et convidem a unir-te a nosaltres en la defensa dels teus drets. Junts, podem treballar per a garantir que les empreses compleixin amb les seves obligacions i que els consumidors rebin el tracte just i equitatiu que mereixen.