Notícies

Què puc fer si el meu vol pateix un retard o l’han cancel·lat?

Què puc fer si el meu vol pateix un retard o l’han cancel·lat?

Saps que tens drets com a passatger quan viatges amb avió? Tant si et cancel·len el vol com si pateix algun retard. Si la companyia aèria no respecta els teus drets segons la normativa europea de transport aeri, és important que actuïs.  L’Organització de Consumidors...

Tancament d’alguns Centros Único

Tancament d’alguns Centros Único

L’Organització de Consumidors i Usuaris de Catalunya ha tingut recent coneixement sobre el tancament sense previ avís de diversos centres de depilació làser de la cadena Centros Único.Hem tingut el coneixement del tancament de diversos centres de depilació làser i...

COMUNICAT SOBRE EL CÀRTEL DE COTXES

COMUNICAT SOBRE EL CÀRTEL DE COTXES

La nostra organització ha tingut coneixement que els consumidors han rebut en els seus domicilis diverses comunicacions relacionades amb el cas conegut com a "Càrtel de Cotxes". Aquestes comunicacions, segons la informació disponible, tenen un origen i legitimitat...

Ens traslladem

Ens traslladem

Important avís per a tots els nostres consumidors i usuaris!   Ens complau informar-los que ens mudem a una nova seu situada en Carrer Casp, 130, 08013, Barcelona. A partir del dia 16 d'aquest mes, podran trobar-nos en aquesta direcció. Per tant, la nostra seu i...

Cicle de xerrades a Mataró

Cicle de xerrades a Mataró

Durant els mesos de març i abril un membre de l’Organització de Consumidors i Usuaris de Catalunya, ha estat oferint diferents conferències sobre l’ús de l’electricitat, l’estalvi de la mateixa i com observar les factures de la llum. Aquestes conferències dirigides a...

Nova alerta sanitària per productes cosmètics

Nova alerta sanitària per productes cosmètics

El Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, mitjançant el seu Servei de Control Farmacèutic i Productes Sanitaris (MH), ha emès una alerta sanitària, en data 11 d’abril de 2024 per al coneixement de tots els consumidors, especialment als que ho siguin dels...

Primer, reclama al teu banc

Primer, reclama al teu banc

El Banc d’Espanya, davant l’allau de reclamacions que rep, fa saber una sèrie de consells i obligacions que tenen els consumidors abans de reclamar directament al banc central espanyol. Abans de presentar una reclamació directa al Banc d’Espanya, és imprescindible...

Fem un cicle de xerrades informatives a Mataró

Fem un cicle de xerrades informatives a Mataró

Darrerament, un membre de l'Organització de Consumidors i Usuaris de Catalunya (OCUC) i enginyer industrial, ha estat i està conduint diverses activitats d'aprenentatge relacionades amb l'electricitat i el consum, dins del Programa Electrollar, a l'Espai Gatassa, un...