El passat dilluns, 22 de juny, el Centre Cívic Cabot i Barba de Mataró va acollir amb èxit de públic el “Taller: El què diu, el què no diu i allò que amaga la factura de la llum”, organitzat per l’Organització de Consumidors i Usuaris de Catalunya (OCUC).
L’objectiu de la xerrada va ser oferir eines pràctiques a les persones consumidores per aprendre a interpretar el rebut elèctric i fomentar un consum més informat i responsable.
📌 Els tres eixos de la sessió:
- El què diu: Com entendre els conceptes bàsics com la potència i l’energia consumida.
- El què no diu: La diferència real entre el mercat lliure i el regulat.
- Allò que amaga: Com detectar serveis extres o penalitzacions que encareixen el rebut de manera injustificada.

