L’OCUC ha intervingut al programa “Els Matins” de Catalunya Ràdio per advertir els consumidors dels seus drets en cas de pèrdua o retard d’equipatge durant els viatges, i les indemnitzacions que poden reclamar segons la normativa vigent
El passat 2 de juny, l’Organització de Consumidors i Usuaris de Catalunya (OCUC) va participar en el programa “Els Matins” de Catalunya Ràdio per parlar sobre els drets dels consumidors en l’àmbit dels viatges, centrant-se especialment en casos de pèrdua o retard d’equipatge i les corresponents indemnitzacions.
Durant l’entrevista, es van abordar els drets que assisteixen els passatgers en situacions com la pèrdua, el retard o el dany de l’equipatge, destacant la importància de conèixer les compensacions econòmiques establertes per la normativa europea. A més, es van oferir recomanacions pràctiques per facilitar les reclamacions.
L’OCUC va posar èmfasi en la necessitat que els consumidors estiguin ben informats sobre els seus drets i va oferir assessorament per a aquells que hagin patit incidències relacionades amb l’equipatge durant els seus viatges.
Per obtenir més informació o assessorament, podeu visitar el lloc web de l’OCUC!