+34 93 417 47 37
consultes@ocuc.cat
FES-TE SOCI
  • QUI SOM
  • SERVEIS
  • T’ajudem
    • FES-TE SOCI
    • Consultes
  • Temes de consum
  • Notícies
  • Campanyes
  • CONTACTE
  • Català
    • Español

La Guia del consum responsable

DESCARREGAR GUIA

Últimes notícies

  • Consum proposa obligar les companyies telefòniques a bloquejar les trucades comercials no desitjades i anul·lar els contractes fets per aquesta via
  • Què es pot reclamar pels danys causats per l’apagada elèctrica?
  • Posem a la vostra disposició el full oficial de reclamacions
  • Sabies que pots pagar menys per l’aigua?

Categories

  • Actualitat
  • Blog
  • Entrevistes
  • Notícies


SI TENIU ALGUNA PREGUNTA ENS PODEU CONTACTAR

(+34) 93 417 47 37

consultes@ocuc.cat

SOBRE NOSALTRES

L'Organització de Consumidors i Usuaris de Catalunya (OCUC) és una associació privada sense ànim de lucre, democràtica i independent, que des de 1978 assumeix les funcions de defensar, educar, difondre, promoure i representar els drets del conjunt dels consumidors i els usuaris de Catalunya. L’àmbit territorial principal de l'organització és Catalunya, sense perjudici de la seva autonomia per realitzar actuacions externes si ho requereix el compliment de les seves finalitats. Actualment comptem amb seus a les comarques del BARCELONÈS i el MARESME.

ELS NOSTRES SERVEIS

  • SERVEIS PER ALS SOCIS
  • SERVEIS PER A INSTITUCIONS

 

  • POLÍTICA DE PRIVACITAT
  • AVÍS LEGAL
  • POLÍTICA DE GALETES

 

ÚLTIMES NOTÍCIES

Consum proposa obligar les companyies telefòniques a bloquejar les trucades comercials no desitjades i anul·lar els contractes fets per aquesta via

May 14, 2025

El Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 proposa tres mesures per acabar amb les trucades comercials no sol·licitades, reforçant la protecció de la ciutadania i limitant aquestes pràctiques intrusives El ministre de Consum, Pablo Bustinduy, ha anunciat un...

Què es pot reclamar pels danys causats per l’apagada elèctrica?

Apr 30, 2025

L’apagada massiva del dilluns va provocar la pèrdua d’aliments, danys en electrodomèstics i cancel·lacions de viatges. La CECU ofereix algunes claus per saber què fer i com actuarDesprés de l’apagada massiva que es va produir aquest dilluns 28 d'abril a tot el país,...

Posem a la vostra disposició el full oficial de reclamacions

Apr 28, 2025

Tot i que els establiments estan obligats a disposar del full oficial de reclamacions, des de l'Organització de Consumidors i Usuaris de Catalunya (OCUC) el facilitem als consumidors per agilitzar el procés de reclamacióEn situacions en què cal presentar una...

Sabies que pots pagar menys per l’aigua?

Apr 24, 2025

Sabies que pots obtenir descomptes a la factura de l’aigua? Hi ha diverses bonificacions per ajudar les llars a reduir l'import de la factura de l'aigua, especialment en casos de vulnerabilitat econòmica o famílies amb més de tres membres◇ Tarifa Social per a llars...

INFO DE CONTACTE



Adreça

Carrer de Casp, 130, planta 2, despatx 3
08013 Barcelona



Telèfon

(+34) 93 417 47 37



E-mail

consultes@ocuc.cat

}

Horari atenció telefònica

Dilluns - Divendres:

10h a 14h

Dilluns tarda:                       

15h a 18h

 

  • Follow
  • Follow
  • Follow

Copyright © 2021 OCUC.CAT