+34 93 417 47 37
consultes@ocuc.cat
FES-TE SOCI
  • QUI SOM
  • SERVEIS
  • T’ajudem
    • FES-TE SOCI
    • Consultes
  • Temes de consum
  • Notícies
  • Campanyes
  • CONTACTE
  • Català
    • Español

Ecoetiquetes amigues del medi ambient

DESCARREGAR GUIA

Últimes notícies

  • Pràctiques il·legals en serveis de restauració
  • IX Jornada MPAC, presentació de resultats de l’enquesta d’hàbits de compra i consum 2023
  • Què és un arbitratge de consum?
  • Alerta sanitària de productes cosmètics: Emoji Body Spray

Categories

  • Actualitat
  • Blog
  • Entrevistes
  • Notícies


SI TENIU ALGUNA PREGUNTA ENS PODEU CONTACTAR

(+34) 93 417 47 37

consultes@ocuc.cat

SOBRE NOSALTRES

L'Organització de Consumidors i Usuaris de Catalunya (OCUC) és una associació privada sense ànim de lucre, democràtica i independent, que des de 1978 assumeix les funcions de defensar, educar, difondre, promoure i representar els drets del conjunt dels consumidors i els usuaris de Catalunya. L’àmbit territorial principal de l'organització és Catalunya, sense perjudici de la seva autonomia per realitzar actuacions externes si ho requereix el compliment de les seves finalitats. Actualment comptem amb seus a les comarques del BARCELONÈS i el MARESME.

ELS NOSTRES SERVEIS

  • SERVEIS PER ALS SOCIS
  • SERVEIS PER A INSTITUCIONS

 

  • POLÍTICA DE PRIVACITAT
  • AVÍS LEGAL
  • POLÍTICA DE GALETES

 

ÚLTIMES NOTÍCIES

Pràctiques il·legals en serveis de restauració

Oct 31, 2023

Les pràctiques il·legals que s’observen en alguns bars o restaurants poden ser objecte de reclamació o denúncia davant l’Agència Catalana del Consum. Hi ha certes pràctiques irregulars en els serveis de restauració que les persones consumidores i usuàries haurien de...

IX Jornada MPAC, presentació de resultats de l’enquesta d’hàbits de compra i consum 2023

Oct 27, 2023

El passat 26 d’octubre, vam estar a Madrid per escoltar la presentació dels resultats de l’enquesta d’hàbits de compra i consum del 2023 realitzada per la Mesa de Participación Asociaciones de Consumidores (MPAC), en la qual s’analitza anualment el comportament dels...

Què és un arbitratge de consum?

Oct 24, 2023

L’arbitratge de consum és un mecanisme extrajudicial de resolució de conflictes que és voluntari, gratuït i molt més senzill i àgil que no pas la via judicial. Per tant, en una relació de consum, l’arbitratge esdevé la via òptima per resoldre les reclamacions....

Alerta sanitària de productes cosmètics: Emoji Body Spray

Oct 23, 2023

Des de la Direcció General d’Ordenació i Regulació Sanitària s’ha creat una nova nota d’alerta sanitària. S’informa sobre els riscos que l’ús d’aquests productes cosmètics poden suposar per a les persones consumidores i unes recomanacions de les actuacions a realitzar...

INFO DE CONTACTE



Adreça

Roger de Llúria 115, 1r 2a
08037 Barcelona



Telèfon

(+34) 93 417 47 37



E-mail

consultes@ocuc.cat

}

Horari atenció telefònica

Dilluns - Divendres:

10h a 14h

Dilluns tarda:                       

15h a 18h

 

  • Follow
  • Follow
  • Follow

Copyright © 2021 OCUC.CAT